OT: kontrola SW

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Listopad 19 09:31:03 CET 2008

> to byla nejaka policejni softwarova kontrola? Tem je podle meho nazoru
> prdlajs do toho, jestli to je nebo neni danove v poradku, kdyz jim jde
> o licencovani. A to je mi ale zase divne, ze by nejaci policajti od
> kontroly software neznali licencni smlouvu a vyvozovali takove podivne
> zavery. To je nejaky pekny binec.

Mimochodem, tohle mě vždycky zajímalo - jak to funguje, když přijde
takováto kontrola? Chápu že třeba znají a kontrolují licence na Windows
či Office. Ale na počítači můžu mít (a mám) stovky možná tisíce různých
drobných aplikací různých autorů s nejrůznějšími licencemi (ve většině
případů freeware nebo free software, ale i různé méně běžné komerční
aplikace). To se potom ta kontrola zabývá jednotlivě všemi takovými
aplikacemi a provádí výklad jejich licencí a vyhodnocuje oprávněnost
použití? Nebo to musím prokázat já? Nebo se na to kašle a kontrolují jen
ty Office, Windows a AutoCADy?

Lukáš Grepl