XP Home, was: Instalacky WXP s SP3

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Listopad 19 08:27:40 CET 2008

2008/11/18 Tomáš Koželuh <mr.death@ipq.cz>:
> Především možnost přihlásit do domény, pak možnost nastavit Group Policy,
> dál nastavení práv a podobně. V podstatě se jedná většinou o síťový funkce.

Osobně jsem se setkal s omezením síťových připojení asi na 5 - tím
myslím, když nasdílím nějaký soubory/složky ve VXP home, tak se na ně
dostane max 5 PC nebo tak nějak. Mj. i proto je lepší používat nějakej
free FTP server (což má zas nevýhodu v tom, že při přenosu se změní
datum a čas souboru - to mi vadí třeba u fotek, lepší je před přenosem
soubory třeba zazipovat).

Pak si nejsem jistej, jestli ve WXP home funguje vzdálená správa
(remote desktop connection). Asi ne. Resp. můžete vzdáleně spravovat
PC, kde běží WXP pro, ale ne PC, kde jsou jen home.

Pavel Kadečka.