Vetrniky

hv-news hv-news@seznam.cz
Středa Listopad 19 04:53:09 CET 2008

No a ve škole Vás neučili o zákonu zachování energie
kde je zmíněných 50% ztrát v rozvodné síti :-) .

Náhradní schéma u VN rozvodů je
R+L  R+L   R+L   R+L
       C      C       C
Nejvíce se na ztrátě uplatňuje ztráty kapacitní a indukční.
Svody na izolátorech jsou závislé na venkovních podmínkách
déšť padání rosy atd ale průměrně jsou méně podstatné.

-citace-
"u dálkových přenosů 220/400kV jsou odporové ztráty méně podstatné"
Právě proto že se zde uplatní ztráty jiné.
To jsem z důvodu zjednodušení neuváděl.
Hou skončil jsem.