[OT] Pozlaceni?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Úterý Listopad 18 23:38:02 CET 2008

ked nikde inde mozno vyrobcovia plosnych spojov pomozu :-)
z diskusie som zhruba pochopil ze plosne spoje sa zlatia vrstvou 0.05um
co staci na to aby bol povrch opticky leskly a vyzeral ako zlaty. Pri
nakovovani sa pod to  zvykne davat nejaky podkladovy kov, jednak koli
difuzii zlata do primarneho materialu ale aj koli "lesteniu" povrchu
primarneho materialu.
Predpokladam ale ze takto tenka vrstva sa pri fyzickom pouzivani daneho
objektu pomerne rychlo zotrie. Odhadujem ze bude treba pouzit vrstvy
radovo hrubsie, mozno aj viac ako 1 rad.
Je to len spekulacia, prakticke skusenosti s predmetmi beznej spotreby
nemam...
b.