(OT) UPC a HBO

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Listopad 18 22:31:53 CET 2008

Tak tento argument mě docela pobavil. Kabel sice nemám, neb bych si ho musel sám vykopat z nejbližší, asi 12km vzdálené přípojky a pořídit TV příjímač, ale pracoval jsem s kabelovým rozvodem v Holansku. Mimochodem,v této zemi je prý,teď nevím jestli 93 nebo 97% pokrytí kabelem. Zbytek asi nemá televizi (asi mají problém na té placce kam postavit stožár). Když jsem tam byl naposled, tak zrovna slučily čtyři poskytovale do jednoho kabelu, čímž trochu překvapily naše malajské a japonské a srbské soudruhy (jednoduše se tak ty všechny položky nevešly, důvod je že se na kabelu v Holandsku používá ACI - nikde jinde se bohužel nepoužívá(val)). Ale to jen na okraj. Jen jsem chtěl napsat, že je v kabelu málo místa je dle mého názoru nesmyslný, protože běžná analová televize si neuloží více než 100 kanálů, v kabelu jich může být přeze šedesát (jsi to už nepamatuji, nebylo důležité kolik jich bylo, důležité bylo aby byly _všechny_, pro rejpaly bylo to německé, francouzské a několik málo
holanských a anglicky mluvených kanálů dohromady :-). By mě zajímalo, kolik jich chtějí vysílat, že se ohánějí s tímhle argumentem.

Co se týče kvality, tak to jsem nevěděl že kabelové společnosti přecházejí na HDTV, to je zajímavá zpráva.
ced