(OT) UPC a HBO

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Listopad 18 21:20:31 CET 2008

Duvod je prosty. Ten skutecny je, ze na digitalu se STB, ktery je
sparovany s pristupovou kartou, si pustite to HBO na jedine TV
(na te, u ktere je ten STB).
Kdezto u analogove kabelovky Vam nic nebranilo si ten signal
rozvest treba do 5 TV po byte. Coz je fajn pro Vas, ale operator
ma pocit, ze by z toho taky neco mel mit.

Krome toho je pomerne popularni sport sdileni kabelovky napr.
na jednom patre panelaku nebo mezi sousednimi rodinnymi domy.
Takze proto tlaci kabelovkari na prechod do digitalu.
Asi neni treba ani dodavat, ze ten spravny STB ziskate jen od
sveho kabeloveho providera.

No a oficialni verze je ta, ze je to kvalitnejsi a maji v kabelu malo
mista na dalsi hodnotne programy.

rollfree

*****************************

Od: "Aleš Filip" <nostromo@khnet.info>

Já to mám puštěné. Doteď tam byla jenom pásmová propust, a teď si
vymysleli ještě ten set-top-box. Ostatních 38 programů jeden normálně,
jenom opět na pásmové propusti, ale nechápal jsem, proč zrovna HBO
udělali přes ten set-top-box. Navíc, když teď o tom zpětně přemýšlím,
tak docházím k tomu, že jsme se dívali na HBO asi tak 1x za 2 měsíce.
Takže to HBO odhlásím.