Instalacky WXP s SP3

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Úterý Listopad 18 21:09:20 CET 2008

ano, to je presne ono, profesional z firmy pre sukromne domace pouzitie.
Na doma nic specialne nepotrebujem ale uz ked budem mat ten pekny novy
notebook :-P tak ho planujem pouzivat aj v praci. Tam sa cas od casu
vyskytne potreba nieco v terene (rozumej mimo kancelariu) odsimulovat
alebo vypocitat a na to potrebujem tie widle...
V kazdom pripade uz mam dost informacii ako na to, tak vyskusam a
uvidime ako velmi budem nadavat :-) Dakujem vsetkym.
b.