OT: XP Home, was: Instalacky WXP s SP3

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Listopad 18 21:06:04 CET 2008

----- Original Message ---------------
>Mám tro¹ku obavy, ¾e OLP verze XP Home nikdy neexistovala a existovat
>nebude, kdo by si taky do firmy kupoval verzi Windows, ve kterých chybí
>drtivá vìt¹ina funkcí pou¾ívaná právì ve firmách.

Nikdy ma to blizsie nezaujimalo, ale ked sa to uz nacalo: co je vlastne na tych Professional take co pouzivaju prave firmy (ja som si ich zaplatil na zaklade udalosti ked jedneho znameho tiez drobneho zivnostnika policia pri kontrole obvinila, ze ak si kupil WXPHome, pouziva to na domace ucely a to ze to dal do nakladov je danovy podvod...)?

wek