(OT) UPC a HBO

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Listopad 18 20:53:15 CET 2008

Zrušte i tu televizi, na netu je nejmíň 10.000 filmů v českém znění a to i
takové, které tady na dvd nevyšly ani nebyly vysílané, takže si určitě
vyberete a když budete ochuzen o ty polopravdy, lži, katastrofy a
manipulace, myslím, že vám bude lépe. Pozoruji to na tchýni a švagrové, jak
jsou furt z něčeho vynervovaní, tam chřipka, tam kdeco, no i o povodních co
tu hrozily  jsme se dozvěděli až z místního rozhlasu nebo od lidí na ulici,
když jsme viděli jak si všichni nakládají přívěsy peřinama a nábytkem, bylo
mi to divné...

A nezapomeňte, stahování je legální, nelegální je sdílení - což je např. u
stahování přes torrent, který k takovému účelu nebyl ani určen. Divil jsem
se proč tady na dědině má tolik lidí účty na czshare, no ono to pak umí i
vyhledávat a stahuje jim to kolem 100kB/s přes O2 což pokládají za úspěch.
No, já O2 nemám :-) Vyhledávat se ale dá i na jiných úschovnách, buďto přímo
tam, nebo googlem najdete stránku která to umí.

----- Original Message -----
From: "Aleš Filip" <nostromo@khnet.info>

Já to mám puštěné. Doteď tam byla jenom pásmová propust, a teď si
vymysleli ještě ten set-top-box. Ostatních 38 programů jeden normálně,
jenom opět na pásmové propusti, ale nechápal jsem, proč zrovna HBO
udělali přes ten set-top-box. Navíc, když teď o tom zpětně přemýšlím,
tak docházím k tomu, že jsme se dívali na HBO asi tak 1x za 2 měsíce.
Takže to HBO odhlásím.