Instalacky WXP s SP3

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Listopad 18 20:52:31 CET 2008

Mám trošku obavy, že OLP verze XP Home nikdy neexistovala a existovat
nebude, kdo by si taky do firmy kupoval verzi Windows, ve kterých chybí
drtivá většina funkcí používaná právě ve firmách.
OEM licenční číslo nelze použít na instalačním médiu OLP a stejně to platí
naopak. Ty média se prostě liší. A jen tak pro zajímavost existuje generátor
OLP čísel, který pravděpodobně vytvořil někdo v Microsoftu, takže není třeba
nikde od nikoho to číslo shánět, i když jako nejbližší zdroj mě napadá CERN
a dost možná mají licenci, která umožňuje používat produkty Microsoftu i v
soukromí, to bych si jednoznačně ověřil.
A na závěr na zakomponování SP3 do instalačního média není třeba bambiliony
programů, ale stačí pouze instalační médium + service pack. Instalace je pak
popsaná na hodně webech, jediný problém je s bootovací částí (bootloader),
která se musí vykopírovat přes nějaký program z původního média.