(OT) UPC a HBO

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Úterý Listopad 18 20:32:24 CET 2008

Já to mám puštěné. Doteď tam byla jenom pásmová propust, a teď si
vymysleli ještě ten set-top-box. Ostatních 38 programů jeden normálně,
jenom opět na pásmové propusti, ale nechápal jsem, proč zrovna HBO
udělali přes ten set-top-box. Navíc, když teď o tom zpětně přemýšlím,
tak docházím k tomu, že jsme se dívali na HBO asi tak 1x za 2 měsíce.
Takže to HBO odhlásím.

--
Aleš Filip