Instalacky WXP s SP3

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Úterý Listopad 18 19:47:38 CET 2008

Pokud máš legálně nabytou licenci na MS software, můžeš použít libovolně
získané instalační médium stejného software - tedy i novější
"oservicepackovanou" verzi. To znamená, že lze použít vhodné instalační
médium od kamaráda. Podmínou je stejný typ a verze SW. Záplaty a service
packy v tomto smyslu nejsou považovány za verzi.

Příklad - máš licenci na MS Windows XP Home. Můžeš použít jakékoliv
instalační médium XP Home ale nikoliv XP profesional. Ale to snad dá rozum.

    Martin.