(OT) UPC a HBO

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Listopad 18 19:31:38 CET 2008

Jestli to nebude tim, ze nejspíše jedou v DVB-C urcene prave pro kabelovky
Blizsi zde http://cs.wikipedia.org/wiki/DVB-C

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Aleš Filip
Sent: Tuesday, November 18, 2008 7:25 PM
To: HW-news
Subject: (OT) UPC a HBO

Dobtý den,

V pátek nám přeladili celou kabelovou televizi (UPC), prý z důvodu
modernizace technologií. Zároveň nám do schránky vhodili leták, že kdo
má zaplacené HBO, tak dostane jakýsi Set-top-box. Nevíte někdo, o jaký
box se jedná? Napadlo mne, že nechali HBO vysílat do kabelovny v DVB-T.
Zkusil jsem tedy TV kartu v PC přepnout do DVB-T, projel pásmo, ale HBO
jsem nenašel.

--
Aleš Filip