Svetlo z LED - jak napajet 12 Cree Q5

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Úterý Listopad 18 18:35:56 CET 2008

Při čtení tohoto threadu jsem si vzpoměl na kamaráda, který minulou zimu
vymýšlel podobné světlo, ale jako cyklistickou přilbu do terénu.
Napájení z dvou flašek naplněných lionkama, v helmě taky 9 ledek ve
třech sekcích, regulovat jas chtěl nějakou elektronikou, jejíž schéma
našel na netu k tomuto účelu a navíc chtěl vypínat jednotlivé sekce
(jako osvětlení do boku). Na otázku chlazení jen mávl rukou. Budu ho
muset zkontrolovat, jestli po letošní sezóně vůbec žije. Jednak jestli
mu to neusmažilo hlavu a druhak jestli ho něco nesrazilo po té, co tím
oslepil protijedoucí řidiče. :D

T.V.