"Phone" na radiu BP Malaga CD35

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Listopad 18 17:52:55 CET 2008

No s Blankpuntem mam taky prihodu, trikrat jsem ho reklamoval, az
jsem zjistil ze jeden z dratu taktez dela mute a nedovoli ho ovladat,
paradoxem je ze to nebyl zadny z dratu mute ale mam dojem ze to
bylo snad osvetleni......
Jal jsem se vytahovat dratek po dratku az jsem to nasel.
Zajimave je ze jednou z reklamace prislo radio ktere jelo asi den a
pak prestalo, dodnes nevim cim to bylo. Preventivne bych odpojil
vse co neni potreba :-D

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 18, 2008 8:56 AM
Subject: "Phone" na radiu BP Malaga CD35

Zdravim,

mam tohle radio od Blaupunktu v aute (misto originalu) a cas od casu se
mi na displeji zobrazi napis Phone a radio se umlci. Driv to delalo jen
obcas a byl prakticky problem zjistit proc se to umlcuje - pri rizeni se
na to nekoukam a to umlceni je tak kratke, ze se nestihnu kouknout.

Ted se to zhorsilo a konecne jsem zjistil proc se to umlcuje. Zacina mi
to uz vadit - dokaze to blbnout uz i souvisle. V aute byla driv HF (je
tam jeste antena a mikrofon) a tak nevim co tam s tim kdo delal. Dival
jsem se na zapojeni konektoru na radiu a jediny pin, ktery by to mohl
zpusobovat je Radio Mute (konektor A pin c.2). Bohuzel jsem se nikde v
navodu nedocetl zda ma byt uzemnen nebo nezapojen nebo pripojen na 12V.

Vi nekdo jak to ma byt?

--
Radek Vicek