Vetrniky

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Listopad 17 22:12:12 CET 2008

 17.11.2008, 22:01:03

To odlesneni melo asi spise zemedelske duvody, pastviny pro ovce a
kozy.
Nikde nerikam, ze biomasa pokryje vsechny nase energeticke potreby.
Jen tvrdim, ze muze byt platnou soucasti energetickeho mixu.
IMHO, je lepe platit sedlakovi 5000 /ha dotaci za to ze tam
pestuje nejake energeticke rosti, nez mu tech 5000 platit za to ze tam
nepestuje nic.
Pokud bych si mohl vybrat mezi atomovkou v kazdem okrese, nebo -2 st.C
v loznici, beru to prvni.
S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz