Shanim io AL250

Michal MEDEK Michal.MEDEK@worldonline.cz
Pondělí Listopad 17 19:41:11 CET 2008

Zdravim!

Jestli to spravne chapu, tak ta cast pro CGA->VGA je relativne
samostatna, ze?
Jinak je to pekny projekt. Pokud by se naslo par zajemcu, rad bych se
nejak podilel na dokonceni.
Mimochodem, na MZ821 jsem taky zacinal, porad ho mam doma a pokud by to
chodilo (hlavne zobrazovani), tak bych ho oprasil.
Delal jsem ve sve dobe nejake rozsirujici desky, treba bych to ze
sentimentu vyfotil a ukazal.
Michal