Shanim io AL250

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Listopad 17 07:00:45 CET 2008

Dne Sunday 16 of November 2008 12:35:00 Pavel napsal(a):
> Nez se s tim bastlit je dobre koupit tady:
> http://www.pcbazarbrno.cz/index.php?eq=prevodniky

Cena je dobrá, ale já bych potřeboval RGB vstup, ten kompjůtr (MZ-821) má PAL
výstup dost špatný.
Navíc kolega dostal nápad rozšířit sharpovy možnosti tak že by se jeho
čtyřbitové barvy R+G+B+I (tj 16 barev) přemapovávaly na softwarově zvolenou
paletu - což znamená že se to 1) musí dát dovnitř a připojit na sběrnici
počítače a 2) nemusí se na vstupu provádět AD převod, ale na PAL Composite to
připojit nejde.

Je to hraní.

Jakub Ladman