Update firmware v telefonu Nokia 6120?

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Listopad 16 20:57:28 CET 2008

Dobrý den,
 zrovna minulý týden jsem si s Nokií užil až dost. Hledal jsem na
internetu a nakonec me zachránily odkazy na Mobilmánii. Podstatné co
jsem zjistil je, že s poslední verzi PC suite (myslím že 7.0) se
instalují i nové drivery pro vešchno možné. Mě s nimi např.
nefungovaly programy pro odblokování. Zkusil bych totálně
odinstalovat uplně všechno co se týká Nokie, nainstalovat čistou
verzi PC Suite a Updateru ze stránek Nokie (český) a potom to zkusit
znovu. Pokud vím, během instalace nesmí být telefon připojen až do
okamžiku, kdy si o to program sám řekne.
Jinak při tom update - máte správný produkt code? Pokud ne, může se
vám stát stejně jako mě, že se vám stáhne firmware klidně pro Anglii,
nebo Japonsko (v horším případě). Měl jsem oficiálně zakoupený
telefon a po Update mě (tedy přesněji mé manželce) tam šla nastavit
jen angličtina a francouština. Bohužel ani jedním jazykem žena plynule
nemluví a tak jsem měl docela honičku...

S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz