Spinac dvou urovni tlaku (rele)

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Listopad 16 19:02:03 CET 2008

Snimac je v poradku, nedari se mi ta elektronika, ktera ma spinat servo.
Proste potrebuji neco (schema, stavebnici, hotovy prevodnik)   kde nastavim
dva spinaci body mezi 0mV az 100mV s nejakou mezerou mezi nimi, napriklad:
vystupni napeti z prevodniku dif. tlaku 0 - 25 mV - sepnuto rele1, 25 - 30
mV . zadne rele neni sepnuto, 30mV - 100mV - sepnuto rele2
Vladimir

A co vlastne "nechodi" ?
Kdyz nemuzu nastartovat auto, asi mi nepomuze menit baterku, pokud mi
nekdo pres noc vycucnul vsechen benzin z nadrze. A naopak nepomuze
dolivat benzin pri vybitem akumulatoru.
Takze 1. krok je zjistit proc to nechodi.
Nechodi snimac, ridici elektronika, nebo vystupni clen. A jsou vubec
dynamicke parametry soustavy takove, ze je regulace mozna ?
Jaky je absolutni tlak v soustave ? Nenastavaji v ni treba dynamicke
razy ktere prekracuji nezni vlastnosti snimace ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz