[OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Neděle Listopad 16 15:34:42 CET 2008

Videl jsem nedavno v CT nejakou debatu o digitalizaci a princip je
jednoduchy. Tahnou to od zapadu Cech smerem na vychod, a jak postupuji,
vypinaji podle potreby analogove kmitocty tak, aby uvolnili misto DVB-T
multiplexum. Prioritou je ale co nejdele drzet paralelne i analogove
vysilani, a pokud skutecne je treba ho nekde vypnout, tak zacit od CT2.

Z techto priorit pak vyplyvaji ruzne "anomalni stavy". Napriklad, kdyz nekde
vadi kmitocet CT1, prehodi nejprve puvodni CT1 a CT2 a pak vypnou CT2 (to je
po prehozeni ten kmitocet, co vadil). Kdyz nekde nevadi nejaky prevadec,
nechaji na nem klidne i CT2 bezet. Akorat vsechny takove prevadece jsou
ponovu jiz napajeny signalem z DVB-T, takze v nich zmizel ten ctverecek.

Pekny den

Jakub Serych