Re: Čím pájet praporky NiMH aku ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Listopad 16 14:48:34 CET 2008

 16.11.2008, 14:43:58

Zajimave. Ja s tim nikdy problem nemel. Trafopajka, bezny "cin",
kalafuna nebo Marmot. Vzdy bez problemu. Snad jedine vyzkouset pajeci
kapalinu na nerez. Kdysi jsem ji koupil u chobotu za par kacek, ale
jestli ji prodavaji i dneska** to nevim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

** DNESKA asi opravdu neprodavaji, ani kapalinu na nerez, ani nic
jineho.  :-)