Shanim io AL250

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Listopad 16 12:28:18 CET 2008

Dne Friday 14 of November 2008 06:34:01 Hynek Sladky napsal(a):
> Kdyz jsem resil pripojeni zarizeni s CGA vystupem na VGA monitor, vyslo
> mi rychleji udelat to s FPGA (konkretne X3S50).

Je-li to vůbec možné, přimlouval bych se za zveřejnění.
Mám počmáraný papíry s nějakým řešením s CPLD a externí pamětí, ale rád se
podívám na cizí řešení.

Osobně to chci pro připojení starýho osmibitu k LCD panelu.
- tedy starýho LCD panelu, který už nikdo k PC skoro ani nechce, tedy
nepřipadají v úvahu ty moderní které už mají vstupy kompatibilní s televizním
rozkladem.

Díky

Jakub Ladman