Spinac dvou urovni tlaku (rele)

Petr Simek psimek@jcu.cz
Neděle Listopad 16 09:19:27 CET 2008

On Sun, 16 Nov 2008, Vladimir Nerud wrote:

> Dobre rano,
> omlouvam se predem za prilis (pro mnohe) trivialni dotaz.
> Mam prevodnik tlaku PX26 (0-6,9 bar) a ten ma vystup 0-100 mV. Potrebuji
> drzet tlak v nastavenem rozsahu napr. 2-2,5 bar. Pri prekroceni na nekterou
> stranu se musi sepnout rele, tribodovy servoventil to dorovna a zustane
> stat.
> Uz se s tim trapim ctrnact dnu a stale mi to nechodi. Budu moc vdecny za
> nejake fungujici schema, ale i za nasmerovani na hotovy vyrobek, treba
> polotovar, stavebnici, za rozumne penize.

Otazka je z ceho to dorovnavate. Jestli z nejakeho zasobniku kde je vysoky
tlak tak to nejspis bude delat pekne brejkule - po otevreni ventilu tam
nafuci a tlak okamzite prekroci nastavenou mez. To by chtelo nejake pulsni
davkovani. Nebo klasicky mechanicky regulator tlaku - ten Vam to bude
drzet velmi presne a nebude potrebovat napajeni.