Spinac dvou urovni tlaku (rele)

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Neděle Listopad 16 08:13:28 CET 2008

Kdyz pominu pouziti MCU, ktery bych tam dal ;-)...
Muzete naznacit stavajici reseni a v cem je problem? Asi nejjednodussi by
bylo vzit operacni zesilovac, signal zesilit (asi neni nezbytne) a za to dat
2 komparatory s 2ma potenciometry na horni a dolni mez, asi by se to dalo I
vykombinovat na nejakou hysterezi, nastavovani tlaku + hystereze atp.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Vladimir Nerud
Sent: Sunday, November 16, 2008 7:54 AM
To: HW-news
Subject: Spinac dvou urovni tlaku (rele)

Dobre rano,
omlouvam se predem za prilis (pro mnohe) trivialni dotaz.
Mam prevodnik tlaku PX26 (0-6,9 bar) a ten ma vystup 0-100 mV. Potrebuji
drzet tlak v nastavenem rozsahu napr. 2-2,5 bar. Pri prekroceni na nekterou
stranu se musi sepnout rele, tribodovy servoventil to dorovna a zustane
stat.
Uz se s tim trapim ctrnact dnu a stale mi to nechodi. Budu moc vdecny za
nejake fungujici schema, ale i za nasmerovani na hotovy vyrobek, treba
polotovar, stavebnici, za rozumne penize.
Dik
Vladimir