Vetrniky

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Sobota Listopad 15 21:19:09 CET 2008

V této souvislosti jsem si vzpomněl na svůj starý, nedokončený článek:
http://www.dejvice.cz/edison/energeticke_myty.html

PH

From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
Ne, zadna uhelna plynova ani zidozednarska lobby v tom neni. Jen pouhe
technicko-ekonomicke parametry. Ty vetrniky u nas nebo v nemecku maji
"prebytek" vykonu par dnu v roce. A stavet vodikarnu kvuli tomu aby
skoro cely rok stala je opravdu ekonomicky neunosne. Ale pokud nekdo
dobre zalobuje a Brusel vyhlasi nejake dotace na vodikarny ktere nic
nevyrabí, treba se tech lepsich zitrku dozijeme.
Mimochodem, Dansko ktere ma vetrniku taktez pozehnane s nimi problemi
nema, protoze je nebudovali systemem hura akce ale mnohem planovitej.
Maji vybudovany prenosove kapacity do Norska ktere ma dostatek
precerpavacich elektraren aby mohly vykryvat vykyvy v produkci
vetrniku.