Vetrniky

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Listopad 15 13:29:04 CET 2008

A nedal by se pak i ten vodík použít jako palivo pro některý typ elektráren?
Prostě je přebytek, tak se vyrábí vodík, je nedostatek, vodík se
spotřebovává. Něco jako přečerpávací elektrárny, je zvýšená zátěž - "pustí
se to dolů", je přebytek energie - "pustí se to nahoru". Akorát si myslím,
že s tím vodíkem by to dokázalo reagovat pružněji. Na druhou stranu by mohl
být problém s uložením takovýho množství vodíku.