Vetrniky

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Listopad 14 22:15:54 CET 2008

Nevideli jsme nic, pouze sliby, tak z toho nebylo nic. Ac jsem byl spise
priznivcem, po tom jejich "zajmu" jsem spise odpurcem.
To byla komedie jak z televize. Uplne nova firma, zakladatele vubec
zadne zkusenosti s touto problematikou. Jeden z nich z naseho okresniho
mesta s ne prave dobrou povesti.
Po nejakem otukavani prijeli tedy do obce udelat zastupitelum
prezentaci. Vystoupilo asi 5 absolutne nesourodych lidi (nekteri
mafianskeho vzhledu, nekteri takovy kasparci atd.). Samej vtip a sranda,
rikali si, ze prijeli na vesnici, kde to ten buranum ukazou, slibi jim
rocne par set tisic a maji to v kapse. Napred jeden z nich skocil do
mistniho obchodu a koupil lahev vodky a dzus.
Rozbalili projektor a pustili prezentaci, zacli nalejvat vodku s dzusem.
Predvedli tech par stranek obecnych marketingovych kecu, ktere jsou
vsude na netu. Vodka tekla dale.
Pak zacaly nase dotazy, kolegyne se velmi dobre pripravila, vedela toho
mnohem vice jak oni. Bavili jsme o technicke strance (hlavne hluk), o
penezich, zasahu do krajiny atd. Byli absolutne nepripraveni, nekteri
zacali byt opili, my ne, vetsinou jsme nepili, ale take hodne vydrzime.
Po dvou hodinach odjeli se svym nadobickem, nekteri z nich na sracky, ze
je museli odtahnout do auta. Jen jsme zaslechl povzdech, ze to teda
necekali a bylo to nejhorsi jednani co zazili. Pak jsme jim poslali par
nasich dotazu a navrhu, no a co myslite? Uz se nikdy neozvali.

MH