blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Čtvrtek Listopad 13 22:57:21 CET 2008

.NT jasne, blbnu.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Jirka MWW
  Komu: HW-news
  Odesláno: 13. listopadu 2008 22:47
  Předmět: Re: blokovany com port pod WXP pro DOS programy

  Dobrý večer a moc díky, že se mnou máte tu trpělivost.
  V registrech mám přesně to samé co vy, včetně toho Avastu.
  Jinak podle toho, co jsem našel na webu tak  pro DOS se používají  soubory
  Autexec.nt a Config.nt,  ty mám default, několikrát jsem to kontroloval.
  Autoexec.bat  a config.sys v hlavnim adresari jsou prázdné a vždycky byly.