blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Čtvrtek Listopad 13 22:01:04 CET 2008

Dobry vecer a diky za informaci. To jsem nevedel.  To vypada , ze problem
bude v te rutine
NTVDM.  Nedala by se nejak preinstalovat nebo vyresetovat ? Nebo myslite, ze
bych mel
i v tom Pascalu pracovat s COMem jako se souborem ?  Nevim jestli to vubec
jde,
vzdycky jsem pouzival tuto rutinu, ktera jakoby saha na HW a ocekava
korektni simulaci
prostredi DOS vcetna HW portu .