Ruseni RS-485 do okoli.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 13 21:38:34 CET 2008

Procesorova deska je rizena programovatelnym oscilatorem neco pod 40MHz,
nebo pod 20MHz. Procesor je SAB80C166 bud s delickou dvema nebo bez ni.
Kmitocet je o neco mensi, aby po vydeleni vychazelo casovani pro seriovy
kanal.
Podle toho co zjistoval jiny kolega dnes, tak to rusi nejvice kdyz
procesor pracuje napr. s pameti programu, nebo s RAM atd. Vse jsou
externi int. obvody na odelene datove sbernici. Myslim, ze to jsou ty
zdroje ruseni, amel anteny.

MH