Morse [bylo: Re: Datasheet poradne elektronky]

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Listopad 13 20:20:39 CET 2008

> A nesuvisi to tak trocha s tym paliacim mikrofonom? Pisete, ze k tej R4 sa pripajala *poradna* antena... (pardon, nedalo mi... ;-) )

Zdravim,
  souvisi vsechno se vsim, jak uz to byva. Kdybych mel svou stanici v onom
radioklubu, ktery dnes uz neexistuje a jeho prostory jsou vyuzity uplne
jinak (pokud ten dum jeste stoji, nejsem si jist), tak bych mel poradnou
antenu, dobre uzemneni a mikrofon by nepalil :-). Kdyz jedina antena je
kus dratu mezi dvema baraky, tak holt to ma vsechny nedostatky, jake to mit
muze. A vez 200m od toho baraku to "doosladi". jen pro predstavu, zde ruzne
hraji a piskaji reprobedny i v pripade, ze jejich zesilovac je VYPNUTY
(nema napajeni). Signal se "demoduluje" na prechodech koncoveho stupne. A
je to hodne divna demodulace, nebot v tom hraji FM radia (asi 3 dohromady,
k tomu TV zvuk a vrceni TV signalu), ktera by hrat nemela, nebot "krystalkova"
demodulace by nemela na FM signal pusobit.
  Takze jen pro pochopeni, ze vstup radia zde nema opravdu prilis dobre
podminky pro zivot :-).
  S pozdravem Pavel Troller