Morse [bylo: Re: Datasheet poradne elektronky]

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Listopad 13 20:03:20 CET 2008

> Tak jsem si tak říkal, že bych si (i trochu z nostalgie) k nějakému tomu
> modernímu scanneru pořídil tohle:
> http://www.aukro.cz/item479951136_prijimac_r4.html, ale to osobní převzetí
> mne tam trochu odrazuje. U R4 jsem si taky hezkých pár hodin prožil.
>
> Pavel Kutina

Jo, R4, to byla masina, mel jsem k jedne pristup v radioklubu a kdyz se
pripojila poradna antena, slysela i travu rust. Ty dnesni siditka maji
podle papiru sice citlivost vyssi, ale zato nejsou vubec odolne proti
zaruseni vstupu, takze treba u mne, 200 m od Zizkovskeho vysilace, musim
mit zasadne na vstupu atenuator, abych vubec neco slysel...

A na vyssi pasma bych doporucil tohle:
http://aukro.cz/item476946927_radiostanice_vysilacka_prijimac_r_313m2.html
Zde mne ale odrazuje pro zmenu cena, je to sice hezky kousek, ale rekl
bych, ze i tak je trosku vysoka. Mam doma 2 kusy tankistickych R123M a
taky jsou to dobra radia. Tenhle prijimac je pekne sirokopasmovy, bohuzel
vsak uz nedosahne na amaterskych 70cm, to je jedina nevyhoda...

S pozdravem Pavel Troller