antikomaridlo

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Listopad 13 17:20:45 CET 2008

>Mas pocit ze je to obyèejná modra nebo UV modra ?

Je to ocividne na velmi tmavo modro zafarbena ziarovka - je vidiet vlakno. Obyc ziarovka v UV oblasti bude mat asi mizernu ucinnost... ale uprimne povedane neviem ake je spektrum tej farby.

>Pokud UV tak by tam slo toto:
>http://www.sramus.cz/det.php?IDzb=8761
>nebo
>http://www.elektroraj.cz/detail.asp?floor=15&database=fkt&shop=76&id=53570
>

>Pokud obyèejná modra tak tìch je v superhyperBauvolaco spousta. Urcite v Hornbachu.

Cele antikomaridlo urcite ano, ale ziarovka... pochybujem... ale pri najblizsej prilezitosti sa pozriem, mozno motyka tentokrat vystreli...

Ako som pisal, chapem princip "hodit do kosa a kupit nove", ale mam taky ekologicky tik... ;-)

>Nebo:
>
>http://www.massive-lights.cz/zarovky-c-17/

Nie, nie, problem je minimalne v tvare. Vyzera to ako http://www.massive-lights.cz/halogenova-reflektorem-brilliantline-14620-13678-p-2185/ (paci sa mi ten link - ta ziarovka kam to ukazuje nie je ani halogenova, ani s reflektorom, a ani brilliantline  ;-) ), ale je to ako vravim tmavomodre (ziadna z tych stranok nie je az tak tmava - u tej mojej nie je vidiet dovnutra kym sa do nej zvonka nezasvieti alebo neda proti oknu za dna) a ma zavit E27 (a tym padom aj o chlpok vacsi priemer). Do tej spiraly z drotu kde je to VN sa "normalna" E27 vopchat jednoducho neda.

Ale dakujem za snahu.

wek