Ruseni RS-485 do okoli.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 13 16:03:32 CET 2008

Funguje to takto. Vse je sice "spojeno", ale komunikuje se pouze tehdy
kdyz je neco potreba. Jinak je linka v klidu. Coz muze trvat sekundy
nebo desitky sekund. Podle vseho to rusi porad.
Odpojenim se mysli, ze proste vytahnu konektor s komunikacnim kabelem z
toho zarizeni.
Ano s tou diagnostikou mate pravdu. ALe zde byl pomerne zkuseny kolega,
ne zakaznik. I kdyz ted jsem se dovedel, ze co zjistil minule az tak
neplati. Nejake ruseni je i pri odpojenem kabelu. Kabel ma 3 zily, A, B
a GNDR, coz znamena, ze je pripojen pres odpor 100R na GND, ale na
vystupni strane MAX1480B, tedy je to galvanicky oddelena GND od te
elektroniky. Stineni je pouze na strane PC na PE.

V utery tam jedu s tim kolegou. Zakaznik pry ma na strese nejake citlive
anteny, aby komunikoval mezi dvema mesty. No a ty chytaji asi vsechno.
Kdyz vezmu rucni vysilacku (mame ji pujcenou), tak to rusi tak do 8
metru, dale uz ne.

Martin Hanek