Ruseni RS-485 do okoli.

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Listopad 13 15:31:24 CET 2008

A co optika? Dneska uz to neni takova darda, jaka to byvala pred par lety...
A i ten prumyslovej venkovni kabel by se asi dohledat dal.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 13, 2008 3:27 PM
Subject: Re: Ruseni RS-485 do okoli.

Ano ta RS-485 jede po tom stinenem kabelu. Protoze je kabel v prostredi
kde je nafta, benzin atd. musi to byt kabel, ktery je ropnym latkam
odolny. Sdelovaci kabely tohle nepreziji a abych pravdu rekl, nehledal
jsem takove, ktere jsou odolne. Dale je kabel tazen po venku a venkovni
prostredi neni temto kabelum privetive. Musi to byt spolehlive a vydrzet
nekolik roku.

Martin Hanek