Morse [bylo: Re: Datasheet poradne elektronky]

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Listopad 13 15:10:45 CET 2008

> Jsem si dovolil recyklovat tohle tema - nevite, kde (a jestli vubec) se da
> poslouchat nejaky pipaci provoz? Na trenazeru to neni ono, navic uvazuju o
> porizeni nejakeho scanneru ciste pro radost, tak abych vedel, do kterych
> kmitoctu se strefovat a ktere pasmo by mel scanner scanovat.
>
> Pavel Kutina

Zdravim,
  pokud mate zajem poridit si universalni scaner pro radost, urcite Vas bude
zajimat i loveni "cifrspionu", tj. ruznych tajnych rozvednych, vojenskych ci
jinych obdobnych stanic. Budete se divit, ze jeste v dnesni digitalni dobe
patri CW mezi bezne uzivane protokoly a budete-li chtit, muzete sve "ulovky"
reportovat a tim prispet k lepsimu zmapovani tohoto "tajemna".
  Vice na webu ENIGMA 2000: http://www.cvni.net/radio/e2k/
  I my (CSSR) jsme meli takovou stanici, OLX, a dokonce se mi cast relace
(radu cisel) podarilo jako klukovi nahrat na pasek, dodnes tu nahravku mam
:-).
  Obcasny monitoring tohoto provozu povazuji za prijemne zpestreni jinak
trosku stereotypniho provozu na radioamaterskych pasmech.
  S pozdravem Pavel Troller