Hezka stranka o lekarskych urychlovacich

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Listopad 13 12:06:17 CET 2008

>  13.11.2008, 11:43:12
>
> Ta stranka ji dilko obzvaste povedene. V Opere stranka konci obrazkem
> c.15 a dale nepokracuje, tak jsen furt nejak nemohl pochopit o cem se
> tu bavite.
> Az kdyz jsem zkusit IE6, vidim ze je stranka delsi, nicmene jediny
> obrazek ktery se se tu zobrazuje je c.17. Misto ostatnich vidim jen
> prazdne misto.
>
> S pozdravem Pavel
>   mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

To je dobré :-). Já v konqueroru (KDE, Linux) vidím vše perfektně až do obr.č.
16, ten chybí a je tam jen prázdné (bílé) místo, obr. 17 je opět zobrazen
korektně a dále jsou až do konce stránky jen černé obdélníky. Zajímavé je, že
se ta stránka nějak "změní" u toho obr. 16 (kde já mám bílé místo, ale Opera
to tam rovnou zapíchne), pak ještě projde u mne č. 17 a pak už nic, ale text
a jiná struktura stránky je u mne stále v pořádku až do konce.
Ještě jsem nestihl napsat webmasterovi, ale skutečně je škoda, že jinak velice
hodnotná stránka je degradována takovýmto použitím proprietární a nestandardní
technologie (což se nakonec obrací i proti uživatelům starších produktů té
firmy, která tu technologii vyvinula).
  S pozdravem Pavel Troller