OT: Fotoaparat Canon A590IS nebo A1000IS

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 13 10:03:26 CET 2008

2008/11/13 karel.minarcik <karel.minarcik@seznam.cz>:
> Zdravim a prosim o radu, uz se tu podobne tema probiralo a je zde hodne zkusenych fotografu, proto se obracim na zdejsi forum:
>
> Mam asi posledni moznost koupit fotoaparat Canon A590IS, ktery uz mam delsi
> dobu vyhlidly. Uz se nevyrabi a bezi doprodej.
> Porad ale vaham mezi A590IS a novejsim modelem A1000IS, je rozdil
> mezi temito modely markantni? (cenovy rozdil je cca 1000Kc)  U toho A1000IS zatim nemam zadne reference ani informace.
> Co je tedy lepsi koupit? Fotoaparat by vyl vylozene pro hobby vyuziti a foceni
> technickych HW detailu, tedy makro i vetsi zarizeni bez makra.
> [...]

Na jaře jsem koupil A720 IS, oproti A590 IS má 6x optický zoom, ale už
se taky nevyrábí, nástupce je zřejmě A2000 IS, pravděpodobně má stejný
objektiv. Oproti A720 má ale podstatnou vadu - nemá optický hledáček,
jen displej.

A590 a A1000 jsou co do funkcí dost podobné až a jednu drobnost -
A1000 je jen plně automatický, zatímco A590 umí i plný manuál (= ruční
nastavení clony, času i ruční ostření). Což se může hodit.

http://digiarena.zive.cz/Titulni-strana/Canon-Powershot-A1000-IS-podrobny-pohled/sc-21-a-5613/default.aspx

Moje rada - kupte A590, dokud je, nebo ještě líp A720, ale ten už asi
neseženete.

Pavel Kadečka.