Hezka stranka o lekarskych urychlovacich

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 13 09:21:48 CET 2008

2008/11/13 Pavel Troller <patrol@sinus.cz>:

> Zdravím,
>   proBoha, co to je za formát těch obrázků ??? Tvrdí to o sobě, že jpg, ale
> nejsem schopen to otevřít v jediném programu. Stránka se mi zobrazuje normálně
> až do Obr. 18 "Ozařovač při montáži", kde začínají černé obdélníky. Stahl jsem
> si jeden obrázek (image055.jpg) a podrobil analýze, nestačím se divit...

Zanalyzujte spíš html kód stránky, tam bude něco shnilýho. V MSIE se
na ty obrázky nedá kliknout - resp. když si chci zobrazit vlastnosti
obrázků, co jsou ve FF jen černý obdélníky, tak mi to zobrazí
vlastnosti stránky.

Bude tam nějakej hokej v odkazech na soubory obrázků.

Pavel Kadečka.