Hezka stranka o lekarskych urychlovacich

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Listopad 13 09:06:56 CET 2008

Zdravím,

No taky už mne něco takového (stran hyperlinku) napadlo... Zajímavé je, že to
je KOREKTNĚ formátovaný jpeg (rozuměj: všechny programy, co mám, tj. gimp,
krita, xpaint, xv, kview, gwenview atd.), to otevřou bez hlášení jakékoliv
chyby, ačkoliv je naopak běžné, že hlásí chyby i na obrázcích, které se jinak
ukazují, ale třeba jim chybí poslední bajt. To znamená, že ten jpg container
je zřejmě zcela korektní od začátku do konce, jen místo grafických dat je tam
cosi úplně jiného... Nu, pokud tam je nějaký webmaster, asi mu napíšu
liebesbrief :-).

  S pozdravem Pavel Troller