Re: CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Listopad 12 23:47:29 CET 2008

V prvom rade chcem podakovat za obsirne vysvetlenie fungovania MRI a CT!

A teraz k tomu, ci je MRI prijemne, alebo nie. Hluk, malo miesta a
20min nehybnosti mi vobec nevadilo. Mne vysetrovali brucho, tak mi
vzdy pred spustenim toho rachotu povedali, ze mam zadrzat dych -
spustenie hluku ma teda nezaskocilo (no uplne prvy krat ano). Navyse
nie je to az take hlucne, priklepova vrtacka do betonu huci podstatne
viac :-)
Cim mi to bolo neprijemne, bola ta ihla s kontrastnou latkou. Ako som
pisal, neznasam ihly do tela... je to iracionalne, no neovlyvnim to.
Tu som to hlavne vobec necakal, takze ked sa objavila sestra so
skrtidlom, s tym, ze bude ihla do zily, bol to pre mna sok, ze sa mi
zila uplne skryla, cely som sa spotil, vyschlo mi v hube... no proste
tak... Druhy sok bol, ked som sa po mojej otazke dozvedel, ze budem
napichnuty celu tu dobu 20min... Aj sa ma pytali, ci to vzdavam :-)
Inac ten ventilator pri hlave je z tohto mojho pohladu absolutne
genialna vec! Ked som uz lezal a nemyslel, ze mam ihlu v sebe, bolo
vsetko OK.

miro