RE: CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Serych Jakub Serych@panska.cz
Středa Listopad 12 22:28:40 CET 2008

Ja musim rict, ze jsem si MRI docela vychutnaval (akorat jsem si v pulce
tunelu uvedomil, ze mam na prste prstynek a byl jsem trochu nervozni, jestli
me treba nezacne palit diky nejakym virivym proudum nebo tak neco). Jedine co
mi vadilo bylo to, ze pred tim pomerne silnym brucivym zvukem neblikne v
tunelu treba nejaka LEDka (kdyz to "ceri" mg pole zni to asi jako svareci
trafo pri zkratu, akorat mnohem silneji).

Ono si to behem vysetreni proste dela svoji praci, coz spociva v tom, ze to
nekolikrat (rekneme 20x - 50x) takhle periodicky zabzuci, pak to udela par
servovozvuku (asi jak se vevnitr prestavuji ty snimaci civky, a pak si to
treba minutu tak zvlastne pomlaskava (netusim, co by ten zvuk mohlo delat -
jedine snad nejake cerpadlo helia okolo civek). Pak to zase na chvili zacne
priodicky (zpravidla s jinym kmitocetm i periodou) pobrukovat. A tohle cele
se behem meho vysetreni (cca 20 minut v tunelu) opakovalo tak odhadem 10x.

A i kdyz jsem na to myslel a ve chvilich ticha jsem se pripravoval, ze to
prijde, nekolikrat jsem sebou pri tom prvnim zabruceni skubnul od uleku.
Kdybych mel nad hlavou LEDku, ktera by vterinu pred bzukotem rozsvitila,
myslim, ze by takove uleky nehrozily.

Jakub Serych