CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Listopad 12 22:09:30 CET 2008

pridam tiez vtipnu prihodu z jedneho nemenovaneho institutu kde v jadre
velkeho experimentu je 4 teslovy magnet, radovo 50x vacsi bracek toho z
MRI. Vsetko pekne vypocitane a rozptylove polia pod kontrolou.
Lenze....  nejaky robotnik nepouzil kablove listy z materialu s
predpisanou kvalitou a magneticke pole po nich "vyteka" von. A ini
robotnici, ktori sa pohybuju v zonach kde ma byt 'bezpecno' sa stazuju
ze sa im tazko chodi v bezpecnostnych topankach ktore maju predpisanu
ocelovu spicku :-))
Este musim dodat ze "popisane osoby, prostredie a pribehy su samozrejme
cisto fiktivne a akakolvek podobnost s realitou je uplne nahodna" :-))