Zmena obchodnich podminek u GME

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Listopad 12 21:05:36 CET 2008

Mimochodem, ted jsem si vzpomnel, ze mi pred par dny znamy zrovna
psal jednu prdel, jak mu postaci dorucovali stitky na profi baliky:

No ale jsou to experti. Ja jsem se dnes dozvedel, ze ten chlapek, co
to mel dorucit, to dorucoval tyden, protoze se sem nemohl dozvonit. My
tam mame vedle dveri takovou dvojlinku, co tam trci, protoze nam
ukradli takovou ctecku elektronickych klicu, no a potom normalne na
dverich jsou zvonky. On si zvonku nevsiml a videl jen ten drat a
zvonil tak, ze spojoval ty dva dratky, co tam trci, a myslel si ze
zvoni a samozrejme mu nikdy nikdo neotevrel :)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz