Zmena obchodnich podminek u GME

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Listopad 12 20:54:59 CET 2008

Pisu to jako zamestnanec CP, ale rozhodne nebudu zaujaty.

Pokud vim tak CP, si k vam pro baliky take muze jezdit - tedy OB a PB -
neni to nic co bychom neumeli.

Co se tyka postacky - postacka ma pochuzkovy rajon, ktery je pevne
urceny (optimalizovany) a nemuze jej menit podle toho kde kdo vstava -
to ze prijde pozdeji znamena ze musela pred vami dorucit jeste nekolik
lidi navic proti normalu. To, ze vam triska do oken a nahani Vas je
mozna take proto, ze nechce aby si na ni nekdo stezoval, ze mu do
schranky hodila jen oznameni misto doruceni, protoze je hluchy a nebo
zrova sedi na zachode.

Co se tyka balikoveho rozvozu tak take neni prilis co vymyslet - rozvoz
je pripraven podle Databaze dorucovacich mist a ridic nema prilis co
vymyslet. Bylo by sice hezke, kdyby si kazdy mohl vybrat kdy presne s
balikem mame zazvonit, ale vsechny firmy by to chteli v 9-10h dopoledne
a svoz v 15-17h. Bohuzel je to nerealizovatelne v tom objemu, ktery se
dorucuje. Navic se s temi baliky to auto musi v rozumnem case vratit na
ukladaci posty, protoze by zase byli nastvani ti lidi co si pro ne jdou
na oznameni.

Pokud mate problem s tim, ze vam balikovka nechava jen oznameni tak
staci zavolat na prislusnou balikovou dodejnu a poreferovat vedouci. Ma
paky jak dotycneho umravnit. Pokud si ale nikdo nestezuje tak se tezko
neco zmeni.

Co se tyka PPL, DPD a GP tak bych mohl vypravet opravdu vyzivne pribehy.
TME mi ted dorucuje GP a dokud jezdil jeden ridic tak bylo vse OK,
dokonce to daval jinemu, protoze se dost casto vyskytuji jinde v jinem
rajonu, ktery mi to vozil do prace - naprosto skvela domluva - jen me
prozvonil a ja sesel dolu.
Bohuzel ridic se zmenil a prestoze vi, ze v dobu kdy mi to vozi tam
nebyvam tak to schvalne vezme do auta a jeste mi drze vola, ze tam
prijede v 13h - stalo se to nekolikrat po sobe. To, ze druhe doruceni se
ani nenamahaji to skrome vynechavam.
Misto aby mi zavolal z depa nez to nalozi a odveze pryc na celej den -
mam to na depo blizko, dojel bych si tam sam.
Nebo jak me objednana PPL hledala na celkem jednoduche adrese, aby si
vyzvedla balik. Hledala, telefonovala celkem 4 dny.

Tim nechci hanet a davat do jednoho pytle - je to hlavne o konkretnim
cloveku a ochote vyjit vstric. Kdyz to bude debil tak je jedno z jake je
firmy. CP na rozdil od jinych sluzeb ma velmi obsirny typ klientu a
pokud by mela vyhovet vsem tak to bude cenove zcela jinak. CP nemuze ze
zakona odmitnout dorucit slozenku na 20Kc do Pohorske vsi, protoze to ma
narizeno ze zakona, stejne tak nemuze zrusit nerentabilni postu, protoze
pro to neni politicka vule a penize na ni nedostaneme. Malokdo to vi,
ale na rozdil od stejneho statniho podniku jako jsou Ceske drahy, ktere
nechavaji dotovat, tak CP vzdy statni rozpocet futrovala - naposledy to
bylo ziskem 700 milionu Kc i pres to, ze ji stat diktuje za co ma utracet.

Radek Vicek