Zmena obchodnich podminek u GME

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Listopad 12 20:35:13 CET 2008

No na PPL bych si taky ted mohl rict svoje.
Objednal jsem si TV s platbou predem s tim, ze si preji sluzbu doruceni
vecer podle domluvy s dovozcem. Jednoho dne se mi ozval pan ze ma moji
televizi a ze s ni ted (v 10:00) jede ke me. Rikam ze nemusi ze nejsem
doma a ze se s nim chci dohodnout, ale ze driv jak v 7 predani nemuzeme
uskutecnit. Podle reklamy mam narok si vybrat kdykoliv do 21:00. On mi
asi 8krat zopakoval ze ze me ma radost a ze jestli by to neslo jinak na
coz jsem slusne vysvetlil ze neslo a ze mu dekuji.
Za asi 5 minut volala jeho kolegyne s tim, ze se se mnou chce domluvit,
ze jsem pry byl na kolegu zly (asi by nestihl jit vcas do hospody a bere
to jako krivdu) a ze jestli bych se nezvladl domluvit s ni. Tak jsem ji
to zopakoval. Ona mi rekla ze to doruci v 5. Tak ji rikam ze spatne
poslouchala, ze pred 7 nebudu doma. Ona rikala dal, ze to nevadi, ze se
tam zastavi v 5. Pak jsem pochopil a po dotazu mi rikala, ze to takto
mohou zkouset par dni dokud se nepotkame, ale s tim ze ona vi ze mame
podatelnu a ze mi to nech tam. Zasadne jsem nesouhlasil, ale tvrdila mi,
ze nemam pravo si stejne zasilku zkontrolovat (prodejce mi garantoval,
ze mohu), takze je to stejne k nicemu. A pry si vyzada cislo obcanky
toho, kdo to prevezme. Tak ji rikam ze to neni dohoda, ale ze mi
oznamila jen jak to udela. Poukazal jsem na to ze jde o drahy kus a ze v
pripade toho, ze to nedokazi vymahat na dorucovateli mam celkem smulu.
To mi jen potvrdila a sdelila, ze je rada, ze jsme se domluvili.
rozhovor trval pres 15 minut. Zasilku jsem v 7 vecer nalezl v podatelne ...
Nemam naladu nekde nekoho nahanet, kdyz si PPLka nedokaze pohlidat
zamestnance, tak to nebudu delat za ne. PPLka u me ma na minimalne rok
padla a pak to mozna zkusim, doufam ze takove dva idioty do te doby
vyrazi. GP co dorucuje veci z TME je zatim bez problemu. Ridic je trosku
flegma, ale je s nim kloudna rec.

Tak, to jsem si ulevil ...

Tosa