Re: CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Středa Listopad 12 20:25:20 CET 2008

Možná mám zkreslené představy, ale železo se snad někde nad 1,5T přesytí a
dál snad ta síla nestoupá. Nebo jo? Chápu že magnet s velkou plochou může
přitáhnout židli že jí nikdo neurve. Ale šponu? Když budu mít šponu
zapíchlou v prstu a budu těsně nad ní jezdit magnetem z disku, ani se nehne,
natož abych jí takhle vytáh. A ty magnety mají snad taky přes 1T. Není to
tak trochu alibismus těch doktorů?
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotny" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 12, 2008 1:15 PM
Subject: RE: CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Obavam se, ze pacientum s kardiostimulatorem, kochlearním implantatem, ci
neurostimulátorem nikno MR neudela, teda zivemu pacientovy.
Vyse uvedene pristroje v tele vylucuji pouziti MG, naproti tomu veci jako je
umely kloub nebo nejake srouby v tele apriori MG nevylucuji jen se
nedoporucuje MG primo dotycne oblasti a MG nelze provadet drive nez 4-6
tydnu po implantaci. Problemem jsou zcela jine veci, a to male kovove ulomky
v tele, takova kovova pilina ci spona, kterou muzete mit leta v tele nebo
oku a ani o ni menuete vedet vam v pripade MG hlavy a jeji pritomnosti v oku
muze solidne rozparat oko. Dalsim problémem jsou dnes modni kerky, pokud
mate přes cela zada vytetovaného draka ci jinou ptakovinu a barva obsahuje
pigmenty na bazi kovu skoncite nejspíse po MG s solidnimi popalenimami kuze.
Prop zajimavost, MR se nedela v prvnich 12tydnech těhotenství a odhadem 40%
lekaru neumi MG predepsat, tedy zadanku vyplnit zvladnou, ale vzhedem k tomu
co hledaji pozaduji nevhodne parametry MR.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3606 (20081112)