Zmena obchodnich podminek u GME

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Listopad 12 20:18:46 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 12.11.2008 od "Ing. Libor Konečný":

> Takze jsem pro PPL.

Ja jsem nekolik let PPL bojkotoval a na kazde me objednavce bylo, ze
neprijimam PPL. Duvody jsem sem jiz nekolikrat psal. Zhruba pred 3/4
rokem jsem se rozhodl, ze to s nimi zase zkusim (prijimat), ze se jim
treba zmenili ridici. A vazne zmenili, zacali se chovat slusne, zacali
jezdit podle mych predstav, zacal jsem byt spokojeny.

Nicmene nekdy pred mesicem se mi tu zmenil ridic. Ja jsem si na nej
tenkrat nevzal cislo a mel jsem jen to na puvodniho ridice, ktere
nefungovalo. Tak jsem zavolal na depo, ze chci cislo aktualniho
ridice, pripadne mu chci neco vzkazat, jestli mi to cislo nedaji.
Jednoduse jsem ten den byl mimo a chtel jsem se s nim domluvit, ze si
balik prevezmu po ceste, tak jako to delam casto.

Chlapek na depu (nebo na jejich centrale nebo kam to vede) me normalne
suse odbyl tim, ze bez cisla baliku se se mnou vubec nebudou bavit, ze
mi nemuze dat cislo na ridice, protoze nevi, ktery to ma. A ze at si
zjistim cislo. Tak jsem komplikovane zjistil cislo, zavolal tam znova,
tentokrat tam byla nejaka zenska a rekla mi, ze podle cisla mi muze
rict, kde zasilka je, ale rozhodne ne cislo na ridice, ze to jsou
jejich soukrome mobily. Vzkazat mu take nic. No to je servis uplne na
prd, to si muzu zjistit na internetu, na to nepotrebuju zenskou na
telefonu.

Pak jsem si to cislo na ridice od nej samozrejme vzal, ale proste
tenhle pristup, to je uplne neuveritelna spoluprace.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz