Zmena obchodnich podminek u GME

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Listopad 12 20:10:00 CET 2008

Promin Petre , ale v Hnojniku to neplati, tady na tebe kaslou z vysoka,
nic to ale neni proti Horni Suche, kdy postacka se s baliky netaha vubec
a nechava rovnou listky a ani se neobtezuje zavonit.
Kdyz tam clovek jde tak za 1. fronta az ven ;-) , 2. same kysele
ksifchty zadna vstricnost . Zkratka jsou to zamesntnanci kteri nemaji
plat jak by chteli mit ;-)  a ne mladim kluci z PPL, kteri maji jeste
chut a silu ;-)

Posta sice je na kazdem rohu, asle ja jsem zavreny doma a mezi hlavouny
strasne nerad chodim , mam uz socialni fobii ;-)

Takze meli nechat 100% na vyber PPL ci CP.

LK